BILGISAYAR PROGRAMCILIĞI | |||||
---|---|---|---|---|---|
Önlisans | TYYÇ: 5. Düzey | QF-EHEA: Kısa Düzey | EQF-LLL: 5. Düzey |
Bilgisayar alanı, ISCED sınıflandırmasına göre 48 kodlu temel alanı oluşturmaktadır. Bilgisayar; değişik amaçlara yönelik olarak donanım ve yazılım sistemlerinin tasarlanıp, oluşturulmasına ve geliştirilmesine ilave olarak, çok çeşitli enformatik bilginin yapılandırıldığı, işlendiği ve yönetildiği bir meslek alanıdır.
TYYÇ Temel Alan Tanımlayıcıları 48 - Bilgisayar |
Program Kazanımları | TYYÇ 5 (Önlisans) Düzey Tanımlayıcıları | |||
1 | |||||
Bilgi | |||||
Kuramsal - Olgusal | 1 | 1 | Kuramsal - Olgusal | ||
Beceriler | |||||
Bilişsel - Uygulamalı | 1 | 1 | Bilişsel - Uygulamalı | ||
2 | 2 | ||||
3 | |||||
Yetkinlikler | |||||
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği | 1 | 1 | Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği | ||
2 | |||||
3 | |||||
Öğrenme Yetkinliği | 1 | 1 | Öğrenme Yetkinliği | ||
2 | |||||
3 | |||||
İletişim ve Sosyal Yetkinlik | 1 | 1 | İletişim ve Sosyal Yetkinlik | ||
2 | |||||
3 | |||||
4 | |||||
Alana Özgü Yetkinlik | 1 | 1 | Alana Özgü Yetkinlik | ||
2 |
TYYÇ Temel Alan Tanımlayıcıları 48 - Bilgisayar |
Program Kazanımları | TYYÇ 5 (Önlisans) Düzey Tanımlayıcıları | |||
1 | |||||
Bilgi | |||||
Kuramsal - Olgusal | 1 | 1 | Kuramsal - Olgusal | ||
Beceriler | |||||
Bilişsel - Uygulamalı | 1 | 1 | Bilişsel - Uygulamalı | ||
2 | 2 | ||||
3 | |||||
Yetkinlikler | |||||
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği | 1 | 1 | Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği | ||
2 | |||||
3 | |||||
Öğrenme Yetkinliği | 1 | 1 | Öğrenme Yetkinliği | ||
2 | |||||
3 | |||||
İletişim ve Sosyal Yetkinlik | 1 | 1 | İletişim ve Sosyal Yetkinlik | ||
2 | |||||
3 | |||||
4 | |||||
Alana Özgü Yetkinlik | 1 | 1 | Alana Özgü Yetkinlik | ||
2 |