|
Bilgi
(Kuramsal ve/veya olgusal bilgi olarak tanımlanmıştır.)
|
1)
|
Uluslararası işletmecilik alanındaki terminolojiyi etkin bir şekilde kullanır.
|
2)
|
Öğrenciler uluslararası işletmeciliğin disiplinlerarası yapısını kavrayabilecek ve bu disiplinlerin birinde bilgi birikimini derinleştirebilecektir.
|
3)
|
Programda edindikleri bilgi ve teknikleri çalıştıkları çok uluslu işletmelerde uygular.
|
4)
|
Öğrenciler uluslararası işletmecilik alanına ilişkin bilgileri analitik ve sistematik olarak analiz edebilecek, yorumlayabilecek ve değerlendirebilecektir.
|
5)
|
Öğrenciler yönetsel kararlarda uluslararası boyutun önemini kavrayabilecek ve edindiği bilgileri kullanmak suretiyle verileri yorumlayabilecek, analiz edebilecek, sorunları tanımlayabilecek ve çözüm önerileri getirebilecektir.
|
6)
|
Öğrenciler uluslararası işletmeciliğin özelleşmiş bir alanına ilişkin uzmanlık gerektiren konularda bir çalışmayı tüm aşamaları itibariyle kavrayabilecek bireysel veya ekipler hâlinde gerçekleştirebilecektir.
|
7)
|
Öğrenciler uluslararası işletmecilik alanında yürütülen çeşitli projelerde proje yürütücüsü ya da katılımcısı olarak proje hedeflerine uygun görev alabilecektir
|
8)
|
Bilgi ve becerilerini uluslararası platformda eleştirel bir bakış açısıyla değerlendirir.
|
9)
|
Alana ilişkin ürettikleri özgün fikir ve önerileri bilimsel ortamlarda yazılı/sözlü olarak aktarabilir.
|
10)
|
Uluslararası işletmecilik alanındaki terminolojiyi etkin bir şekilde kullanır ve bir yabancı dilde en az Avrupa Dil Portföyü B2 Genel Düzeyinde kullanarak sözlü ve yazılı iletişim kurabilir.
|
11)
|
Öğrenciler uluslararası işletmeciliğin belirli bir alanında yaptıkları çalışmaları bilim etiği, sürdürülebilirlik, uluslararası çevresel duyarlılık ve kültürel çeşitlilik kapsamında değerlendirebilecek ve tezleriyle veya yaptıkları çalışmalarla alana özgün katkı sağlayabilecektir.
|
12)
|
Çok uluslu işletmelerin iç-dış çevre unsurlarıyla ilişkilerini analiz eder.
|
13)
|
Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü B2 Genel Düzeyinde kullanır.
|
Beceriler
(Bilişsel ve/veya uygulama becerileri olarak tanımlanmıştır.)
|
Yetkinlikler
(Bağımsız çalışabilme, sorumluluk alabilme, öğrenme, alana özgü, iletişim ve sosyal yetkinlikler olarak tanımlanmıştır.)
|