|
Bilgi
(Kuramsal ve/veya olgusal bilgi olarak tanımlanmıştır.)
|
1)
|
Alanıyla ilgili problemleri saptayarak konuya ilişkin sorunları analiz eder.
|
2)
|
Alanlarındaki temel kavramları ve disiplinleri belirler.
|
Beceriler
(Bilişsel ve/veya uygulama becerileri olarak tanımlanmıştır.)
|
3)
|
Alanındaki bilgi ve olguları Sosyoloji, Gazetecilik, Televizyon, Medya gibi alanlarla karşılaştırır.
|
4)
|
Bu programdan mezun olanlar, halkla ilişkiler ve reklam alanlarında araştırma ve analiz yapar.
|
5)
|
Alanında edindiği kuramsal ve uygulamalı bilgilerden faydalanarak, halkla ilişkiler ve reklam faaliyetlerinde karşılaştığı problemleri saptar.
|
Yetkinlikler
(Bağımsız çalışabilme, sorumluluk alabilme, öğrenme, alana özgü, iletişim ve sosyal yetkinlikler olarak tanımlanmıştır.)
|
6)
|
Halkla ilişkiler kampanyaları ve reklam projelerinde yer alarak, ekip içinde kendilerine verilen görevleri yerine getirir.
|
7)
|
Alanıyla ilgili ortaya çıkabilecek sorunlar karşısında sorumluluk alarak, iletişim planı tasarlar.
|
8)
|
Oluşabilecek sorunlara karşı eleştirel bir bakış açısıyla yeni stratejiler geliştirir.
|
9)
|
Alanla ilgili güncel gelişmeleri takip eder ve çalışmalar gerçekleştirir.
|
10)
|
Yaratıcı ikna ve sunum tekniklerini uygular.
|
11)
|
Yaşanılan ülkenin ve toplumun yararına projeler gerçekleştirir.
|
12)
|
Reklam ve halkla ilişkiler konularındaki fikirlerini ilgili kişi ve kurumlara etkili bir şekilde ifade eder.
|
13)
|
Edindiği bilgiler doğrultusunda, kariyer hedeflerini belirler.
|
14)
|
İletişimle ilgili konuların toplumsal ve global boyutlardaki etkilerini analiz eder ve yorumlar.
|